Nice bajs

Alltså jag är för jäkla lycklig just nu, livet leker och solen steker. Nej men helt ärligt så är det nu jag egentligen skulle tacka Gud för mitt liv jag har, men är inte religiös så jag kan ju börja mä att klappa mig själv på axeln och säga du jobbar på bra, du är inte så dum du!

Snart sommar lov, och allt känns bara skönt, är kär, jätte kär, kirrat färdigt presenter som legat och klämt på axlarna för att jag har ångest över vad jag ska köpa, pluggandet går framåt, vännerna är as trevliga denna tid på året, Emma kommer hem från USA, funderar på tatuering 2, leende på läpparna, min familj, träning, vädret osv.. Massor som gör mig glad just nu, allt är perfekt ( peppar, peppar )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0