ful bild? perfekt bild? gillar jag dig? förvirrad.

idag är det fredag, en skön fredag då jag faktiskt har fått jul lov äntligen. det är väldigt behövande kan jag ju säga.
just nu har jag precis pluggat klart, en inlämning som skulle va inne senast idag, och hade helt glömt bort den. illa malin illa. så nu har jag pluggat i cirkus 2 timmar och är äntligen klar, frågan är vad jag ska hitta på ikväll? vad orkar jag? kanske fråga grabbarna om dom vill ut? sitta hemma mä familjen? åka pulka? kolla film? dra på fest? ah det är frågan, har verkligen varit helt beslutsångest idag så det är helt galet vad det är irreterande.
 
har även funderat mycket på saker som bekymrar mig, att jag faktiskt lägger ner tid på att sitta och hata en bild ungefär 1 timma för att sedan bara totalt skita i den och faktiskt inse att den inte va så farlig som den va från början, eller att tycka att någon är ful, snälla kolla på mig, ingen där ute är perfekt?! haha
det finns så mycket som gör mig fett förvirrad, till exempel om att mina känslor för en kille kan helt plötsligt förvinna då allt är som vanligt, vet inte vad det beror på men kanske är det för att man inte är tillsammans mä personen och ser inget  spännande i att det går så sakta så jag antagligen tröttnar, då mitt tålamod alltid legat en bit ner. det är också en sak som gör mig lite förbannad. om vi säger att jag ska få en sak av en vän senare i veckan, försöker jag alltid lösa det samma dag så att jag får det jag behöver så snabbt som möjligt. irreterande för mig så inåt....
sen det här mä snowboard, mitt livsglädje, som bara finns på vintern i sverige gör mig också negativ till sommaren även fast den verkligen är underbar och jag älskar att åka utomlands till varma ställen. det blir lite dubbelmoral, jag hatar sommaren men endå vill jag åka dit där det är sommar?
för mig känns det som att sommarens bidrag i detta fall är en fin longboard man faktiskt kan låtsas är en snowboard på grå och skitig snö.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0