tight helg.

Fredagens julbord va otroligt bra förutom att maten kallnat.. men annars va det nice och träffa det kompis gänget. igår va en fullspäckad dag, den startade med att jag gick upp vid 8 för att fixa mig inför "the studio" , i stockholm där vi skulle ta massa modell bilder. tyckte det va awkward som fan. men när vi kom dit fick vi sminkning det såg ut som jag kom direkt från iglon, medans min familj kom från grekland. bitch. riktigt äckligt besviken på sminkningen. där av kommer inga bilder att visas.
sen när jag kom hem från detta, drog vi och kolla sysslingens innebandy match dom vann med 24-3 något sånt. seg match. där ifrån drog vi vidare till nina ( moster ) för att hämta hundarna som jag lovade passa, efter det fixade jag mig "snabbt" och drog till sarah där kvällen spenderades med emma, isak och oliver sen hundarna. sen idag blir det sova, sova, sova och yttligare sova, sen träning och sen sa pappa att det gick något bra program på 1an idag klockan 21:00 så får väl spana in det lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0