Swedish House Maffia

Swedish House Maffia va verkligen grymt!
trotts att jag jobbade så va det helt underbart, vilken bas, vilken stil, vilken känsla. helt sinnes sjukt.
egentligen faller dom inte riktigt i min musik smak men insåg på dom här 3 dagarna att dom är verkligen värd att se live, för då va dom verkligen grymt bra. förvånad tjej är nu trött och sliten.
att jobba där gick bra, men man har totalt vänt på dygnet och det är det värsta. I lördags vakna jag 12 och åt frukost vid 1 tiden, sen fick vi inte något att äta först vid 23.00 och mellan där åt jag 1 lussekatt. snacka om att jag va lagom hungrig. Men det va kul att jobba tyckte det va förvånads värt kul.
Kom hem vid halv 6 tiden imorse och är helt trött eller nja inte trött mest seg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0