Swedish House Maffia

 
dagen va väl helt okej, drog mig upp tidigt för att komma till skolan vid 8. Är fortfarande sjuk men har inte tid att va hemma tyvär, man missar så mycket i skolan!
idag blire kickboxning vet inte om jag ska träna eller inte, men vore skönt haha. Jag får ta mig tid att ringa min tränare och kolla hur läget ligger till på dagens träning.
 
imorgon och på lördag kommer va chill dagar, det börjar med att jag jobbar direkt efter skolan på friends aren då min klass ska jobba i garderoben under Swedish House Maffia,vi kommer att få gå in och lyssna på två låtar och sen bara hänga och träffa folk. as ballt. ( gäller även lördag )
 
nej nu ska jag smälla i mig en smoothie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0