vilken katt jag va när jag va mindre!

Äntligen är den här måndagen snart över det känns så skönt att ha det här förbannat NO provet överstökat. Och toppen över i , att det faktiskt gick färväntansfullt bra. imponerad över mig själv. Hoppas dock att det gick lika bra som det känns, brukar alltid va så att man tror att provet gick hyffsat bra men sen så fick man endå sämre betyg än vad man förväntat sig.
 
Nu förväntas en middag, vet inte vart vi ska äta en men det kommer alltid lösa sig. hoppas det blir thaimat, då ni som vet att jag är förälskad i thaimat. skulle kunna flytta till thailand bara för att få thaimat. men men nog om det, börjar bli lite segt om tid, dags att börja fixa sig kanske. äsch lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0