Facebook skandal!

Alltså på riktigt vad är grejen mä allt porr på Facebook? Det är väl fan i mig inte en porr sajt jag vill logga in på direkt? Hade jag velat det så hade jag ju fan gått in på en porr sida. Och sen folk som helt ärligt delar och gillar dessa videor är helt ärligt efterblivna, det kommer ju upp om du gör det, och inte tror jag att din mormor skulle vilja se att du gillar porr videor. Stackars mormor säger jag bara.
Inte skulle jag vilja att min mormor såg att jag kollade på porr i alla fall, men vem vet du och din mormor kanske har en intim relation!? Haha !

Nej men ärligt, Facebook kommer i slut ändan sluta som en porr sajt, skulle inte förvåna mig alls. Me no like.

Så till er som delar och gillar skiten kan ju gå in på en porr sajt bli medlem och dela det fantastiska där. Inte fan bryr jag mig.
Vill inte se massa onödigt blaska på Facebook, min lilla kusin hänger på Facebook och han är 10 år , han ska inte ens veta vad det är, men tack för att ni hjälper honom till att vilja pröva det, tack. Medans ni ändå håller på kan ni ju ge honom tips om att använda kondom så han inte står där och blir far som 14åring.

Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0