Helgen i bilder

Fredag, middag mä mitt hjärta sen fest (?) i Huddinge. Vet inte om man kan kalla det fest mer chill krök!
Lördagen gokart mä mamma Jessica, Jocke och Kubben efter det blev det att jag och hjärtat kolla lite på stan sen åkte vi hem och va lite mä familjen sen på kvällen vare fest (?) (chill/fest fan vet jag) men nära mig så det va as skönt! :)
Idag, söndag, har jag sovit från typ 11 till 1 sen 1 till 3 och vid 3 åkte vi och kolla fotbolls match sen när jag kom hem har jag legat som en hö säck på soffan eller i min säng.


Kommentarer
Postat av: Lovisa Forssman

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! JAG AVLIDER VA FUL JAG ÄR.. HAHAHHAHAHAHA

2013-06-05 @ 09:46:37
URL: http://myownlifemychocies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0