hur min helg har vart.

annars då?  jo jag har sen vi hördes sist hunnit gjort väldigt mycket faktiskt.
i tisdags va jag ju i romme och det va väldigt kul emellan åt, lite små segt ibland, men helt klart värt det! i onsdags och torsdag kommer jag inte ihåg. haha bra jobbat malin. I alla fall i fredags så va jag på bio med två fina människor, vi titta på EGO. helt klart en värd film att se. ni kommer inte ångra er om ni ser den. Anledningen till att vi gick på den va för att man skulle få se skådespelarna i filmen innan som skulle presentera filmen, dock va inte sebastian (omhannuheterså) inte där, han va ute och reste. inte alls avis. efter filmen så drog vi till lindängen en stund och sa hej till alla. det va faktiskt ganska trevligt. det va väl fredagen då. och lördagen vaknade jag och gjorde mig redo för snowboards kursena jag håller i lördagar. det gick faktiskt bättre än vad vi hoppats på, dom va riktigt grymma. Efter det så drog jag hem och fixa mig väldigt snabbt, sen vidare till uppsala. där jag va med en underbar person, vi kollade innebandy och sen bara chilla lite och pratade. as skönt. sen söndagen då, då va det dags att dra hem från uppsala (sovkvardär), men inna jag drog hem så åkte vi runt lite på äventyr och det va verkligen roligt. saknar det verkligen. ja men sen tog jag tåget hem vid halv 3 och lovisa va snäll och mötte mig i tullinge då vi skulle umgås lite. vi drog först och käkade då båda va sviiiiiin hungriga. sen så bestämde vi oss för att åka hem till mig och lämna min packning och sen tog vi en promenad. haah det va en flumm promenad men helt klart värt det, fyfan vad vi garva, hon är fanimig bäst. men när vi skulle röra oss hem så ramlar jag och fingret blir helt cp. så vi kollar på det hemma hos lovisa och ringer någon läkare som säger att vi defenetivt ska till akuten. Hatar verkligen akuten, allt tar så långt tid. irreterande. men i alla fall så drog vi dit och jag fick hjälp ganska fort efter 40 min cirkus. och sen fick vi sitta i ett rum väldigt länge osv. massa väntan blev det i alla fall. det sluta i alla fall med att jag antingen har fått en större spricka eller om att senan i fingret är av, kommer få svar senare idag eller imorgon. om senan har gått av innebär det att jag inte kan röra fingret och är svårt att läka ihop.
men har fått en stålskena på fingret nu så att jag ska kunna ha fingret rakt.
 

ska gå runt såhär i 3 veckor nu. bra jobbat igen malin, du är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0