i most pay what you say.

slutade halv 1 idag vilket va riktigt skönt, men ändå onödigt. då vi kom till skolan tjugo i 10 hade 2 minuters mentor tid, och sen gick vi upp och kollade på lasermannen dokumentären 1 h och efter det hade vi lunch (klockan 11) halv 1 skulle vi samslas och få en lapp för att sen sluta? satt alltså i skola 1 h och 30 min i spillo tid. Vissa lärare..
 
har ju egentligen kickboxning ikväll men eftersom mitt finger är som det är så kan jag inte träna, så jag följer med sarah dit och pratar mä min tränare och antagligen måste berätta vad som hänt. och sen drar jag ut och springer i det här vackra vädret.. jodå, det kan man ju också känna att man vill..
har brutalaste huvud värken dock, vilket suuger avlopp. har fanimig alltid ont i huvet. fattar ej varför. irreterande som satan bara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0