lumpen, 18 år, lycklig, ny inkomling! ja varför inte?

måste börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering, men har haft så mycket hela tiden och inte haft så jätte stor lust att sätta mig vid datan. kanske får börja blogga genom mobilen trots allt.
men ah nu är jag 18 år, frukan som jag inte ville skulle komma har kommit. helt ärligt känns det faktiskt bra, eller alltså inte för att det är så stor skillnad, men lite känns det ju som, man känner sig lite mer cool. haha eller nja, 18 barre är ju bara börjar på "eget" liv. men ska inte säga att jag känner mig vuxen. dock är det nice när jag får ta hand om mitt eget bankkonto, bestämma om vad jag vill osv. riktigt nice.
 
idag kommer vår lilla nykomling i familjen, benjamin heter han och han är en hund. säkert jätte fin, har inte sätt bild än, det va mer spontan köp. haha. ska faktiskt bli kul och skaffa hund men just nu känns det helt okej, har inte tänkt mig att vi faktiskt ska ha en hund efter alla år vi funderat på det. benjamin är en collie.
 
jag funderar riktigt starkt på att faktiskt göra lumpen, fick ett brev hem förut där det stog att jag har två veckor på mig att ansöka, ska jag ? det vore ju riktigt coolt, helt ärligt, sen tror jag även att det vore bra att göra det, lite uoppfriskande på något sätt. som sagt funderar jag starkt på att jag ska göra det.
 
ska snart fixa mig inför min sista snowboard kurs inför denna vinter. helt ärligt ska det bli så fruktansvärt skönt, helt galet! efter kursena drar till uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0