segt svar på frågestunden. vem bryr sig.

Mimmi
vad för små saker du kan bli jätte irriterad på ?
vad är din STÖRSTA dröm?
om du bara fick välja en kändis som du fick spendera resten av ditt liv med, vem skulle du välja?

- Jag kan bli irreterad på när folk försöker bestämma över mig, att dom på något sätt tror att dom är smartare än mig och tar därför iniativet och tar komandåt.
- Helt ärligt vet jag inte min dröm, men det vore nice med ett hus i Thailand.
- Hahah en kändis? jag skulle lätt säga peter jöback helt klart!

Elin
Vad har du för musik smak och vilka artister lyssnar du på? :)

- Har ingen specifik musik smak, lyssnar på allt förutom skrillex och hård rock. Kapten röd är bra.

Emma
Hey gurl! Hur mycket saknar du din 'emerican mija? ;)
Lol vad händer hemma i Södertälje när jag inte är där?! I want the 411! Miss y'all

Vad vill du ha i 18s present bday girl? Puss vi syns om 130 dagar <3

- Hur mycket jag saknar dig går inte att beskriva, det va som om en bit av mig åkte med till USA. ( helan och halvan )
- i södertälje händer inte mycket, lovar dig förutom en sak. men det tar vi på facetime!
- i 18 år present vill jag ha fallskärmshoppning, hel kropps massage, en Daniel Wellington klocka och sen inte så mycket mer faktiskt. har allt jag behöver.

Sarah
Vilken årstid gillar du mest? Vintern/våren/sommaren eller hösten ?
Vad heter din bästa vän? ;)
kör en liten klyschig fråga oxå: vad vill du bli när du blir stor?

- Den är svår helt ärligt, älskar vintern då jag får åka bräda men samtidigt är sommarn och värmen bra också. Men skulle hellre säga vintern, mysigare mörkare. sen fryser jag hellre än svettas.
- Min allra bästavän heter sarah marie undeland.
- sattsar på att bli polis.

Anna
Hej du har jätte fin blogg!!
Min fråga är om du kan tänka dig att länka min blogg ?
Tack på förhand

- haha och din blogg heter? ;)

Karin
Vilken ögonfärg?
Vilken skostorlek?
vilken BH storkel?
vilken storlek på tamponger har du när du har mens?
Föredrar du String eller inte string ;)

- har typ blå gröna ögon, i solskenet blir dem mer ljus blå.
- 38-39 men mest 39.
- har olika i varje bh, men har i dom flesta 80c
- haha använder helt klart kingsize, måste tyvärr beställa tamponger från USA så att dom ska passa. bullfitta ni vet.
- haha helt klart string! bästa uppfinningen!

Finlands statsminister
Vad har du för politisk åsikt om Finland ? tycker du om oss som land?

- politiskt åsikt ? 
- finland är top 3 på min lista om länder.

Channing tatum
Vem är den snyggaste manliga kändisen som finns enligt dig? <3 löv you Malin

- OMG channing din lilla spännis. hej. måste göra dig besviken. du är inte den snyggaste manliga kändisen!

Julius
Varför började du blogga, och hur länge tror du att du orkar fortsätta? :D

- började blogga för att jag ville typ skriva av mig lite. började med att jag hade en hemlig blogg. men bytte sedan och gick ut mä en öppen blogg. kommer nog att lägga ner bloggen snart, finns så mycket annat som kommer.

Ökänd
Vilken ögonfärg har du?
Sportar du?
Finns det något i ditt liv som du ångrar?

- kolla frågorna ovan.
- ja jag tränar kickboxning och även friskis och svettis.
- klart det är så att jag har ångrat saker men det släpper snabbt då jag ändrar mina tankar till att det inte går att göra något. att ångra något är som att gå i deprission med flit.

Margrit
Hej Malin! Jag undrar lite mer om din fjällenresa,
vad gjorde du där ? var de kul? och vilka var du där med?

Kramar Margit

- va där på en ledar utbidning och åkte bräda och va på afterski såklart. det va riktigt kul, dock lite flumm. dom som va där va massa okända folk, jag kände typ 10 st av 70. men man lärde ju känna folk så när man åkte hem hade man ju alltid nya och fräsha kontakter.

Lovisa forssman
Tycker du om mig?

P.S Tycker om dig asmycket iaf !

- nej jag hatar dig. ? haha dummaste frågan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0