fjällen baby!

En hel vecka i fjällen är nu förbi. Det delades massa härliga minnen med nytt folk, riktigt trevligt.
i början när jag kom dit va jag väl ganska skeptisk över det, då jag fick reda på att jag skulle sova med 4 random brudar, som jag inte har en aning om vilka dom va. (tacka gud för att jag inte är blyg).
Trivdes inte riktigt i den stugan till en början och ville snabbt därifrån. Men fick bita ihop och det gav resultat. Dom var faktiskt inte så dumma som jag trodde. Speciellt inte Linn hon va en legend i slutet på veckan.
Annars va det riktigt bra, ruskigt kallt -25, trodde att man skulle frysa fast i liften. Och backarna va också suveräna. Lite isigt emellan åt, men ingenting som behövdes klagas på.
och afterskin, ooooh, den va så grymt nice, mycket folk, alkohol, dans på baren, dans på bord, positivt. Det va bara nice. Förutom att i lördags kom jag inte in då jag råkade hålla i en ölburk som minderårig. Drygt. Haha!

Det är lite blandade känslor med att åka därifrån, kommer definitivt sakna några människor och hela veckan. Men däremot va det skönt att komma hem igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0