Mobil inlägg

Hej alla stora fans där ute! ( ni kan få autograf senare )
Igår va en bra dag, och även en söndag som den.
I alla fall så va jag först i backen igår, drog hem och sov lite, sen drog jag med familjen till moraberg där vi kollade intersport och stadium, hitta inget dock. Men livet är fan bra endå. Efter det så va det bio som satt på listan med finaste , det va grymt trevligt får en 10/10 om jag ska va ärlig.
Men söndag, jadu, vaknar upp och känner att jag är sugen på donken, för första gången på typ 2 månader, vart så sjukt sugen så jag måste äta det va min första tanke, men när jag vaknar så säger mina föräldrar att vi ska dra till Skärholmen och shoppa, jag bestämmer mig snabbt att det är skor jag ska köpa, men kommer hem med två tröjor och 1 bikini överdel.
Sen drar vi hem familjen äter och jag hoppar lunch ( inte första gången, men det blir så om man äter sen frukost ) drar mä Lovisa till stan och tänkte kolla på skor där, kommer sen hem med två par jeans och 1 bh, haha bra jobbat Malin ( klappar mig själv på axeln ).
Kommer nog visa en bild imorgon när jag pallar ta haha!

Men nu är klockan halv 9 och om 30 minuter börjar pilgrims död som jag ska spika mig ner i soffan till!

Mitt schema i skolan den här veckan.
Måndag : ledig
Tisdag : Romme
Onsdag : 2 timmar skola + lunch
Torsdag : slutar 1
Fredag : suprise me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0