skiter i dig och er nu. fuck off.

Jag får väll börja med att säga... 2013 börjar riktigt bra!
 
idag har det vart en efterbliven dag. man sover och vaknar när det är mörkt ute, äter, sover, promenad, sover, äter, sover. jaha, kan inte annat än att ogillla denna dag. Har äntligen blivit frisk och vill träna, men jaha, det är stängt.
 
Nyår va ialla fall en höjdare, oavsätt om jag va så otaggad så man kan va. men det levde upp till högre förväntningar och jag gillade det. förvånad tjej. 
 
Alla tjatar om nyårs löfte, som är helt patetiska. ingen håller skiten endå, och håller man det. wow, du får en guldstjärna!
folk säger att 2013 ska dom leva sitt liv, och att ett av nyårs löftena ska vara att dom ska kolla klart på en hel serie? allvarligt? leva livet framför tvn eller? haha det dummaste jag hört men vill du spendera ditt glamorösa 2013 framför tvn så fine, upp till dig. själv är mitt nyårs löfte att överleva, och sen låta alla tattare som tror att dom kan komma när det passar för dom, kommer låta dom bli uppslukade av en räv. avgå grabs. allt sånt är över nu, inte en chans att jag väntar en sekund längre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0