Helgen

I fredags kan jag väl börja mä att berätta att jag va på bio mä mina vänner, vi såg "den store gatsby" och den va väl helt okej, ibland var den as tråkig och ibland va den helt okej, men inget jag skulle rekommendera. Lite besviken faktiskt. Sen slutet var värdelöst. Men vill ni veta va som hände i slutet så.... Kolla på den! Haha

Sen i lördags så kom mitt hjärta hit och vi käka middag mä familjen sen upp på vinden och ta fram fiske spöna för att sedan åka och fiska mä Lovisa och kubben. Vi fick dock ingen fisk, va ganska segt att stå och fiska då. Men men. Efter det drog vi till Lovisa och bada typ 7 min, det va så jäkla kallt trots att det va en jacuzzi. Haha jag satt helt ärligt och skaka!
Sen idag så har jag och hjärtat bara chillat, sparkat lite boll och bara myst, spela även liten tv spel. Sen drog vi upp till rixfm som också va väldigt trist om jag får säga så. Haha!

Alltså det började spö regna/hagla när vi skulle dra hem, till slut brydde man sig inte att gå i dom stora vatten pölarna man va redan så jäkla blöt att man kunde ha pool party på sig själv, och framför allt i skorna! Haha

Imorgon börjar jag jobba, är inte alls taggad, måste gå upp så jäkla tidigt -.- måste gå upp 05:45.
vill redan ha semester haha!
Men men det är bara gå upp, cash is king eller vad säger man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0