Du fina

Ni vet den där känslan man får i magen när något är bra, verkligen riktigt bra i det här läget. Jo den har jag nu, jag har gått och blivit riktigt kär.
Jag är kär i någon som jag vågar älska.

Mitt hjärta är en knippe kärlek på 20 korta år. Han är perfekt på alla sätt, har aldrig mött en person som faktiskt har så många bra sidor som du har grabben, det är så att när du skrattar vill jag bara kyssa dig.
Att bevisa hur jag känner verkar vara omöjligt, för jag får inte fram annat än att jag inte skulle kunna tänka mig att vara utan dig.
Det går inte en dag då jag inte tänker på dig, det går inte en sekund utan att jag har dig i mitt huvud, det spelar ingen roll om du bor i Uppsala, du är mä mig varje dag inombords ändå. Sen såklart är saknaden stor, men jag vet att jag kommer få träffa dig igen och att din röst som jag får höra i telefon gör att allting bättre.

Att inte få va mä dig är svårt, då jag egentligen vill va mä dig mer än bara på helgerna.

det jag känner för dig är så svårt att beskriva men med ord kan jag säga att det jag känner är äkta.
Du är den snällaste och finaste människan jag nånsin har stött på!

Är så fruktansvärt kär i dig Joakim! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0